Så jeg bolden så hårdt mothafuckas wanna fint mig, finde Explainfirst niggas Gotta mig
Hvad er 50 grand til en mothafucka som mig, kan du venligst minde mig
(Ball så hårdt) Dette lort vanvittigt, ikke y'all ikke vide, at ikke lort tage pippet fra mig
De Nets kunne gå 0 til 82, og jeg vil se på dig sådan her lort sovs
(Ball så hårdt) Dette lort underligt, er, at vi ikke engang spose at være her
(Ball så hårdt) Da vi er her, er det kun rimeligt, at vi ville være fair
Psycho: Jeg troede jeg kunne  Michael, tage din pick
Jackson, Tyson, Jordan, Game 6
(Ball så hårdt) fik en brækket ur, Rolleys der ikke Tick Tock
Audemars, der er at miste tid, skjult bag alle disse store sten
(Ball så hårdt) jeg chokeret også, jeg skulle være låst op for
Hvis du slap, hvad jeg har undslap, ville du være i Paris bliver kneppet op for
(Ball så hårdt) Lad os komme falmet, Le Meurice i som 6 dage
Guld flasker, skælder modeller, spillin 'Ace på min syge J s
(Ball så hårdt) Tæve, opfører sig, bare kan lade dig møde "Ye
Chi byens D. Rose, jeg flytte Nets til BK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar