Du gør det godt når du gør det, du har en
flashy egenskab af eksistens jeg gemmer
på paranoide slagmarkskeletter 
du gnaver ind til med knogler indtil du rammer
kraniebrud af latent psykose 
i det mindste
har jeg en ting for himlen og
måden en blomst blomstrer jeg er 
blød nok i virkeligheden det er
jeg virkelig
selvom jeg siger jeg er hardcore er jeg
ikke andet end et blødkogt blod 
det må sgu da tælle for et eller andet det
må sgu da tale brutalt til min fordel at
være herre over så strålende en selverkendelse 
alligevel
at være i stand til at oplyse sin projektion
jeg er pænt fantastisk tør det siges
jeg er virkelig something else på den her planet
alligevel
kender du fx mennesker der kan være sarkastiske
konstant fordi de skygger for skygger i deres
angstblod
fuck hvor er jeg fed på sådan en urealistisk 
diametralt radikal måde alligevel
ingen kan prale af så storslået et faktum
hvem kam erklære de er gud og fucking mene det
eksempelvis





Ingen kommentarer:

Send en kommentar