Hvorfor give duracell
kaniner ultra meget 
coke 
et åbenlyst overkill 
less is more but what is less hvor
for er jeg er overhovedet, hvorfor
er jeg overhovedet så fokuseret
på fisse, hvorfor er fisse 
så fokuseret på mig, hvorfor
er jeg så vild, hvorfor er du så
pisse lækker, hvorfor er jeg
hvorfor ser du så dulmende dyb
ud i trusser til anklerne midt i
april, hvorfor knepper jeg aldrig
på stranden længere, hvor er sand
heden begravet, din mund eller
min, hvorfor lytter jeg til dig
på myspace via facebook, denne
form for indholdsløse destruktion
eksistentielle dekonstruktion
uendeligt klassiske elasticitet, hvorfor
ikke gå hele vejen, marathon og metadon 
glastrasheri og metapoesi med psykopater på crack, dette
minimalistiske pseudoudtryk udklædt som storladenhed
dette æg udklækket som indelukkethed
der er helt fucked, det er fuldstændigt
vanvittigt på ti tons ritalin og tilbage til min
tilbagevendende rastløshed men hvordan går det
med din

Ingen kommentarer:

Send en kommentar