dette digt kunne sagtens have været konstrueret anderledes der er muligvis problemer eller det er der højst sandsynligt med linjeskift og pis men motherfucker det bliver ikke bedre det er landet på hvad produktet jeg fremstår som nu jeg gider ingen pis shiznit og der er tirsdag en okay flad dag end ikke på en subtil måde bare helt væk sådan

mit indre bærer flere planeter
der vil ud men ikke
finder sted
den ultimative 
rastløshed
jeg har så mange kys
jeg ikke ved hvor skal
placeres
jeg kan ikke placere
mit blod som jeg kan
placere min trang til
destruktion af denne eksistens
der ligger lige for
jeg tænker tit for ikke at sige
konstant på nærvær og mister derved
netop dette og dine
læber på mine
ord
der er noget døende over alting
den kliche er vel
uundgåelig som fødslen af
eksplosionen i universets livmoder
jeg er så høj som tyngdekraften
af en forelskelse i frit fald
forestiller jeg mig
jeg forestiller mig 
dig og jeg
forestiller mig du
kunne give en stjernefuck
for dette liv
og derfor give
alt

1 kommentar: