Krampagtige blod
anfald
som institionaliserede
epilepsianstalter

frafald af kald på fald
dårlig forpulet 
blodkarma 
plasmaparkeret
patetisk patospis

en hungren, basken, din personlige jesus jammer junk

gud er den bitch der talker trash 
i din håbløse hjertebark af en forladt carpark

bassen som på et 
proppet disko
under huden sveden
kollapser som udmattede
diskoskastere fuck
mig i det hele taget
dybden som illusion
for pis
er hvad vi arbejder
med og på
blæste alene
landeveje 
vader min ensomhed
og jeg ud i
havet som den kyst
vi altid har
været
jeg har altid været 
et kys 
i mit eget beknoglede landskab
jeg har tid været for ladt
en pistol om hengivelsen til nuet
min mave fortæller mig at du
blot er et spejlbillede af egocentralitet
kærlighedsklassisk kompost kynisk karma
klarhedskolonisation i en drømt syreverden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar