jeg er en bowlet ass nigga der læser russisk
litteratur og tjekker mail ser once upon a time in the west charles
bronson har et stålansigt charles bukowski et måne jeg føler
mit liv burde være en spaghettiwestern eller sammenklemt
mellem de mest spektakulære ord i en encyklopædi fx spektakulær jeg føler dine øjne
smukke burde være fastklemt på mit blik jeg har netop taget en test
for narcissisme jeg scorede 15 hvilket er fuldstændig overdrevet normalt 
hvornår præcis igen skal vi bolle hinandens spejlbilleder mens mainstream
pop banker gennem muren må jeg foreslå rihanna med coldplay coldplay
kan noget med stensikre blockbusterpophits rihannas ansigt ser
ikke så smadret ud længere chris browns forever er et sygt kærlighedsnummer 
jeg kunne blive ved forevigt forevigt fuck madonna 
holder sig godt jeg ku godt block madonna jeg har ikke noget problem
med at indrømme det faktum at kommerciel pop slash r and b bare kan 
noget andet noget andet pis ikke kan like fuck
jeg vil klassificeres som en hipster der kan klassificeres 
som hvad han selv engang tog afstand fra bitch hvilken kontrafuckingdiktion shit har bidt populærkulturen i røven 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar