jeg boller noget populærkulkur i form af kulturel kvalmende kommercialitet herunder fastfrosne popsange

jeg fyrer noget lort af der får mig til fremstå som om jeg er en mother der ved noget om shit men jeg ved ikke shit jeg fyrer bare pis af som jeg skulle være aristokratisk eller what the crack

jeg venter på præsidentkandidatdebat i nat transmitteret over tv to ikke pga af politisk substans jeg vil bare gerne se en af de to rige svin kollapse som depressionen

jeg tømmer noget cola og så eksisterer der et datingsite jeg crasher

jeg har haft lyst til at falde frit efter Felix Baumgartner

jeg forestiller mig den afstand tankerne på dig bogstavelig talt udgør overstiger 39 kilometer hvis man kun talte superlativerne om din røv med

jeg tænker mig selv til et andet menneske og banker tanken væk pga af abstrakte dimensioner

jeg har det som om fjerne planeter ville have påskønnet det svin jeg er mere

jeg fucking hader selvmedlidende digte med patosafsæt i

Ingen kommentarer:

Send en kommentar