Betragtninger om nuværende tilstande


bibliotekarer virker påfaldende passsionsløse hvis vi snakker litteratur deres profession taget i betragtning, jeg er ikke i besiddelse af statistisk stand til bevisførelse af dette faktum, men tænker at det umiddelbart kun vil ende med en ulidenskabelig kendgerning af eventuel depressiv karakter om deres karakter

årstiden er smadret smuk på denne årstid

ritalin udstyrer mig med et kontrolleret kaos

jeg har læst en teori om lovmæssig kaos eller noget i den dur og har svært ved at graspe hvordan kaos kan være forudsigeligt når tilfældigheder umuligt kan forudsiges men finder ud af at kaos i den kontekst betyder noget fuldstændigt andet at kaos er en uundgåelighed på en alligevel forudsigelig tidslinje

raskolnikov er et grundlæggende fucked individ omend han besidder rationelle ræsonnementer og hvis sindssyge udspringer af horrible omstændigheder i hans opvækst herunder pasning af hans døende far som trettenårig

jeg ved det er destruktivt men jeg har nogle gange fucking lyst til bicmacs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar