Vi sidder bare her
meget præcist og alligevel
ukalkuleret og dør 
knepper hinandens spejlbilleder
jeg er ingenting og derfor noget
jeg har ingenting
jeg har ingenting
jeg skal nå
jeg sidder i en smadret stol med kun tre ben
der kræver min koncentration og koncentration
af balancegang
jeg er fuldstændig ude af balance
mit sofabord ligner noget der er løgn
i hiroshima efter en atomsprængning
hendes kys af substans
lignede noget der var sandt
jeg sidder bare her fuldstændig eksistentielt
bombet og har det okay
tomt, min lejlighed er proppet
med lort der fylder min krop med ubehag
man kunne forestille sig at jeg skar al
materialistisk produktion ned i mit rum så rummet
hvori jeg befinder mig producerede langt mere
serotonin da reguleringen af noradrenalin i min krop tilsyneladende
ikke behandlede mit pis, men hvad er et menneske
også for et menneske uden pis i sin krop
sin sjæl sin intensitet, min bror
jeg skriver noget pis ned på en papirlap
jeg drømmer om en anden krop
jeg går ned i en himmel jeg går op i
jeg elsker mig væk på svedig musik med et tørt nok smil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar