Jeg sad lige og skrev en opdatering på facebook af en engelsk sangtekst jeg fandt svedig, og rettede den yderligere igennem som en motherfucker og fandt ud af, eller rettere mine tanker faldt hen på, hvorfor gør jeg det her, hvad er det præcis jeg vil sige med denne i forvejen skrevne tekst, vi snakker bare en repræsentation af mig igennem en anden som en form for ugudelig uoriginalitet hvor jeg fuldstændig forestiller mig at bukowski ville have rullet sig i gravet og himlet med øjnene hvis han overhovedet var kommet så langt i teksten og samtidig ville jeg poste mine tanker omkring denne pesudofilosoferig i et pseudovirkeligt landskab hvor vi taler igennem andre for at opnå det mest optimale billede af os som mennesker og tænkte fuck det pis det pis er der ingen der behøver det pis behøver JEG end ikke og så skrev jeg den her ligegyldige tekst sådan i en underspillet rage ud af det blå

Ingen kommentarer:

Send en kommentar