Incapable / incalculable

Vi er dårligt nok kommet igang og så pludselig alt dette pis. Jeg kan forklare det med, at det umuligt kan forklares. Det strækker sig over flere år i venerne. Du har en mængde blod, nogle, hvad skal vi kalde dem, kapaciteter eller måske rettere inkapaciteter, kalkulerbare inkapabilliteter. Nogle har du benet indenfor hos, andre kan virke virkelig virkelig langt væk. Der er ting du gør fordi du er bange for at leve, der er ting du slår ihjel fordi du er bange for at dø. Ikke noget med at spilde tiden, sådan arbejder du slet ikke. Din eneste ambition kan være at overleve. Du kan føle dig ekskluderet fra et råddent rum. Et rodet rum, et bombet lokum og alting er et kardiogram. Ovenpå, ved siden af dig selv, helt nede. Denne konstanteksistenscirkulation.  Jeg siger ikke jeg. Ved en skid. Jeg gør mig klog på dårskab, dådyr, violette himler. Det er hvad der er. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar