Hun skræller appelsiner i en skrædderstilling. Hun ligner en munk og det minder mig om jeg skal klippes ad helvede til. Jeg er siden jeg var 21 begyndt at tabe håret hvorfor jeg tænker´på bare at gå hele vejen og cutte hele lortet ned. Jeg mener enten eller. Kan så trøste mig med mænd tilsyneladende har en højere dannelse af testosteron, jeg aner ikke om det er rigtigt og jeg har ikke tænkt mig at undersøge det, da jeg fucking ikke vil kende til det alternativ der udelukker den kendsgerning. Hun har smilehuller og en voldsomt lækker røv. jeg skulle engang pisse mens vi skulle at til kneppe og jeg sagde til hende bliv der i den der stilling med røven vendt mod mig, så jeg kan se din smukke røv når jeg træder ud fra toilettet, så sidder du der på alle fire med din smukke røv i en g-streng vendt mod mig, der har årtusindets nok mest dunkende underliv. Og så kneppede jeg hende blødt og hårdt. Hold. nu. kæft. jeg tænker på hende når jeg spiller den af og tænker på hendes kød mod mit, hvor passioneret hun er og var, hendes modermærke på det ene bryst, jeg fortalte hende engang hun havde en vildt lækker røv og følte mig triumferende i min kompliment som om den ville kaste et kys af sig men hun sagde bare koldt nok det ved jeg godt. Det kunne jeg selv have fundet på, men jeg var dog lettere irriteret over hun ikke fucking lagde mere i en kompliment fra min side. altså vi kneppede stadig da vi kom hjem og alt det der, men stadigvæk for satan. nogle gange tager jeg mig i at tage hende i mine tanker. jeg kunne dø nu tænkte jeg også i hendes arme. jeg kunne dø nu kunne jeg tænke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar