Jeg har hovedet under armen
alt virker rodet sindssygt
rodet
alt virker til at være
virkningsløst
jeg har derfor for det mest kun lyst til lyst
det er tamt kan du sige
jeg er nødvendigvis uenig
jeg er nødvendigvis enig
jeg er nødvendigvis pisse ligeglad
dage er jeg
dage er jeg ikke
en skid
det trækker gennem det menneskehøje
vindue, du er, hvem end du er
en midlertidig tidsløs trøst for dig
selv eller en anden du
det trækker ud, jeg kan mærke det
tydeligt det trækker ud


det er soleklart det er så fucked
det er soleklart det er så smukt
der må sgu være noget mere end det her

min krop er større end det her fucking sted
jeg spiller ekstatisk på tamburin i en kolossal katedral
der rekylerer i menneskers hjerteblod kilometer
herfra
der er ikke det jeg ikke kan
der er ikke det jeg kan

jeg er det mest blæst individ du vil lægge øjne på
jeg er alt
for normal, hvad i satan sker der
for det

skal vi snave til den der sol
holder kæft
skal vi snave til de der træer
ikke risler længere

jeg har kærlighed der svømmer med kaskelothvaler
på bunden af et himmelsk hippocampus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar