jeg kan ikke se intet for bare
jeg kan ikke se havet for bare skyld
jeg kan ånden for bare sjæl
jeg kan ikke se skolen for bare hær
jeg kan ikke se solen for bare lys
jeg kan ikke se herren for bare far
jeg kan ikke se moren for bare kærlighed
jeg kan ikke se nøgent for bare hud
jeg kan ikke se blodet for bare træer
jeg kan ikke se skidtet for bare pis
jeg kan ikke se kysset for bare mund
jeg kan ikke se tråden for bare rød
jeg kan ikke se kernen for bare rod
jeg kan ikke se rodet for bare kaos
jeg kan ikke se vejen for bare grus
jeg kan ikke se synet for bare blik
jeg kan ikke se noget for bare noget
jeg kan ikke se meningen for bare dét
jeg kan ikke se gråden for bare ar
jeg kan ikke se floden for bare nil
jeg kan ikke se hånden for bare tryk
jeg kan ikke se sparket for bare fod
jeg kan ikke se klassen for bare stil
jeg kan ikke se havet for bare ro
jeg kan ikke se enhed for bare to
jeg kan ikke se isen for bare ko
jeg kan ikke se guden for bare tro
jeg kan ikke se jeget for bare spejl
jeg kan ikke se hegnet for bare øl
jeg kan ikke få lammet for bare føl
jeg kan ikke se ordet for bare sprog
jeg kan ikke se berlin for bare tog
jeg kan ikke se skaden for bare fugl
jeg kan ikke se staden for bare pot
jeg kan ikke se skovlen for bare spade
jeg kan ikke se fadet for bare sølv
jeg kan ikke se regnen for bare skyl
jeg kan ikke se farten for bare speed
jeg kan ikke se tanken for bare ilt
jeg kan ikke se dybden for bare hval
jeg kan ikke se lyset for bare dag
jeg kan ikke se røven for bare bag
jeg kan ikke se himlen for bare tag
jeg kan ikke se faldet for bare tab
jeg kan ikke se stjerner for bare puls
jeg kan ikke se sneglen for bare hus
jeg kan ikke se tuen for bare lus
jeg kan ikke se svensken for bare snus
jeg kan ikke se drivet for bare coke
jeg kan ikke se lammet for bare choke
jeg kan ikke se røgen for bare smoke
jeg kan ikke se casablancas for bare stoked
jeg kan ikke se nuet for bare her
jeg kan ikke se skuddet for bare skød
jeg kan ikke se skriften for bare bark
jeg kan ikke se dyret for bare sex









Ingen kommentarer:

Send en kommentar