Svælgende Svumlende Svimlende Svedig

Du kan lide jeg
giver dig en dårlig smag i munden
på den fede måde
jeg spunker i dine cornflakes
vi har en morgendate med evighedheden ved sekstiden 
med sindssyg kraft du flæsker væsken
heftigt i dig tankeberuset og svæver uden
tyngdekraft i tangatrus våd på månen

jeg er bange for jeg angstforpustet
men jeg har trang til din forpulede
trancetilstand med åben mund og pupiller
knus tiden med en hockeypuck mod ruden
af et højhus cruisende cool gennem mit
bluesblusel

Du kan lide jeg
smækker dig rundt og rundt
som hjulene i bussen kører kussen i din seng
og jeg er kold for om der var andre mænd forleden
jeg er stilfuld og velhængt
som en hingst med beton i pikken bare du ved det

du har tjekket mig ud forlængst babe
fra din stol i baren jeg har
forestillet dig nøgen
jeg har klasket lys på dine læber hey
til Niagara Falls væltede ud af din øjne

Vi spiser sushi i den indre by sammen inden
jeg eater din pussy
og trænger op i dit indre
jeg søger ly
dumper som bly sky og høj sperm
på dit bryst adrenalinen
pumpende tungt som en tung pung blaster punktummer
på din nums og resten driver ned af røvhullet og læberne
der klæber som min blæste pik fast til dine kæber

Jeg elsker dine årer i blodet jo mere tiden går
i morgen synger vi i blodkarskor bor
som fugle frit på skorstene og vælter
ned i hinandens kældre for at udforske
de patologisk mest psykopatiske tendenser
der buldrer i vores vener som kaniner
der knepper klokken lort i kina og vibrerende
mobiler der kimer dig ned med mennesker
der boller i biler i stimer

Jeg mener du sagde jeg var
den smukkeste motherfucker universet
af og til den største cocksuckere på to stive ben
har produceret at mine vers af svedperler der
pipler pigegladt straks
barberet glat som du er i dine tankegange om natten
jeg skærer i mine tracks koldt ind til kernen
som fik de bikini wax og var en popsang
du for evigt havde på hjernen

jeg sagde hvorfor ikke
sutte min pik på knæ på repeat babe
du sagde hvorfor ikk'
jeg sagde hvorfor ikke smæk de tjekkede
jeans af røven i et kæmpe rabalder
jeg siger Jesus Christ du er sexet
for satan vi er sukkerknalder
i nattens stjernekaffe
du ætser dig mesterligt ind
som en sublim spytter af en kvinde
der har tjek på sine tekster

barber dig underneden smukke vil du tøs
jeg er ikke til hækkeløb
mine læber fast som tape de sidder
gnistrer dine læber elektrisk det shit
her kan godt blive hektisk faktisk
og teknisk er jeg ikke til praktikalitet
men lap min angst babe jeg har et fragtskib
i bukserne klar til shipning overseas

Du ved hvor ambivalent jeg er
jeg kan lide klokkespil og onani klokken 10
falder jeg til ro på dit skød
af albinohvidt kød som en islandsk fætter
blaster sæd så vi kan gro
som gletsjer flækkes i to og smelter
ned i havets blod

Du elsker solen som jeg når
den danser ned af dit himmellegeme med gardinet
trukket for jeg voldsnaver dig til op
bag begge ører du kan høre mit rekyl
kører løs i et førerløst hjerte jeg smadrer ind i
skødesløst superlativt uretfærdigt

Det er vold som sex næsten
det er voldsomt sex væltet af køretøjet
hellere et haltende æsel med stil end en mand
nær ved og næsten væltet af hesten
det er nær en voldsdom i et koldtom
polkapumpet retrodiskotek
din fisse gør sig ryk om min pik
som et vakuumtryk, chick
jeg har aldrig åndet så meget
for noget
andet menneske
der er den her suspense af spændt
tenseness i rummet før du indtager det blindt
seende og ikke vidende hvad du gør ved mænd
i lokalet total lokalbehøvet i deres hjerter
ved din blotte tilstedeværelse

giv mig vinger
jeg er batman
giver dig finger
jeg er din skat, mand

lyt til dette track, mand
vi kører ud af et spor
hvor blodet eksploderer som plasma

du og jeg går ned i historien
som Valhalla til halballer og knepper
som rednecks på halmballer

vi gør intet halvt heller
vil have det hele eller meget
tæt på bælder flydende ilt på flaske
tæller får før vi falder som marie
høner i hellige himler i din lejlighed

jeg siger du er svælgende svulmende svedig
dejlighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar