Jeg sidder og læser den her ubeskriveligt sexede kvindes blog og bliver ubeskriveligt misundelig på hendes teksters letlevende legen med ord. Jeg er snottet og har begyndende halsbetændelse og kunne brække mig bare ved tanken om at skulle være syg de næste par dage. Jeg slår tiden, de følgende jeg ved ikke hvor mange minutter, ihjel, lytter til musik, rømmer mig, skriver beskeder, lukker lort ud, hoster, tænker mindreværdskomplekst og tænker hvad fanden jeg har gang i at tænke mindreværdskomplekst. Skriver et par dårlige digte og denne tekst, hvor jeg tænker nu, hvor jeg rent faktisk siger, at jeg VED mine tekster er noget shite 99 procent af gangene, at det således kan konstituere teksterne som gangbare, men det går jo ikke, det ved jeg allerede og slukker computeren og sukker med kaffe i hånden.

1 kommentar:

  1. bare du ikke slukker din computer med kaffe, det er ordentligt nederen kan jeg godt hilse at sige!

    SvarSlet