Jeg er ligeglad / Jeg er pigeglad / En svinedreng, et røvhul på prøvetid beblæst i livets kulkælderstøv / giv mig fem flade uden had kun kærlighed, tjald og nøgne bad / Skær mig et skrig / af et bart ansigt / Et scarface sublimt som parken fyldt op med hardcore fans svedige smokings / Baby du så blodrød i hjertet som postkasser med opsvulmet smerte i/ jeg har mærkeligt nok mærket dine touches og touché for de rør mig som det kød og blod jeg behøver for at overleve dét / Næste træk du gør / Jeg tør / Som snemænd med prince i kæften / Jeg bjæffer som en pik ejakulerer stjerner på dit hjerte fyldt / Som Bogart får blowjobs i Wall-mart/ Du er en princess med en hård skal / I munden / Solen glinser / Dine balder / Danser / Jeg er en panter der jagter dig med tænder i vand og fandt dig smuk fra første dag jeg så dig / Du er en antilope der springer i tid og vanvid / Vores sanser blander panser og så får du med policepolen i natskær / Som var vi / Smeltet sammen varmt / Vores legendarisk afrikanske antarktisk med krystaller ind i sand på savannen /

Ingen kommentarer:

Send en kommentar