Blodprøve

En krankenschwester med efterfølgende plaster fra hendes ambulance-like nødsituationsudstyr tog i dag 5 blodprøver på min arm.
Jeg fucking hader blodprøver. Helt ind i tarmen, armen, hjernen, hjertet, knoglen, brusken, neglen, knæet, lungen, tungen. Jeg fucking hader blodprøvers guts. Gør mig svimmel. Makes me fucking sick. På det punkt er jeg en pussy med nosser.
Mens det står på med kanylen i blodåren siger hun jeg kan kigge ud vinduet fordi der er så god en udsigt til andre vinduer. Tak. Det har du da ret i siger jeg for jeg er pisse utryg og røvnervøs og ville have kaldt Hitler sympatisk at this point. 
Jeg har set hende før i venteværelset, hvor jeg har forvekslet hende med en læge, da hun har samme autoritet som en. Desuden har hun langt fra den bedste røv, hun er altid klædt i stramme jeans, der er trukket et stykke op til under naglen. Ingen af sekretærerne har en skid på den røv. Jeg har tit haft lyst til at flå hendes omklamrende jeans af hendes balder og kneppe hende hårdt inde bag konsultationen med udsigt til andre vinduer. jeg bliver testet for hele baduljen: kolesterol, eventuelt forhøjet blodtryk, laktoseintolerance, glutenallergi, blodsukker, leverfunktion, hjerteproblemer og hvad der ellers røg med i remsen, hun citerede. Jeg har sikkert ikke noget af det, men jeg ville hade det, hvis jeg havde. Hold nu kæft hun har en lækker krop. Jeg forestiller mig, hvordan hun ser ud nøgen. Hun har enten transparent læbestift på eller virkelig glitrende våde læber. Og en skjorte. Jeg har en svaghed for kvinder i skjorter. Sindssygt sexet. Hvis ikke hun havde været sygeplejerske hos min læge, ville jeg kraftedeme have inviteret hende ud. Da vi er færdige sætter hun et plaster på såret og jeg får en ny tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar