jeg ved ikke hvad det her kan, jeg ved ikke hvad det her er, men her er det, her bitch, det er ude af mine hænder

ligger klemt
mellem to
siders
funktionel dansk sproglære
jeg er guld
min bedste ven spraypaintede mit fjæs
med spraypaint i gold
jeg ser røvkæk
ud

jeg slikker ordene
intentionale bevidsthedsfænomener
ubevidst

jeg havde en latinlærer i gymnasiet
der sagde et eller andet
om tilstandbetegnelse
jeg har glemt
dem latinske betegnelse for
det husker jeg tydeligt

han hed bent og havde metroseksuelle tendenser
hans grammatiske forståelse var selvfølgelig grænseløst tight
han roste mig fordi jeg kunne redeføre for tilstedeværelsen
af tilstandbetegnelse af en kvindelig karakter i pågældende
tekst
og sagde morten du taler
som en engel

det glemmer jeg
aldrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar