Jeg har helt klart skrevet et lignende digt engang og det gør man jo i ny og næ men først nu har digtet rigtig taget fart og blevet til hvad jeg følte som et fuldbyrdet digt på tidspunktet og vi kan diskutere om dette er overflødigt og overlæsset i sin titel og man tænker hvorfor helvede gjorde han dét fordi selve digtet egentlig ikke spiller ud af nogen humoristisk tangent som en form for en punchline men det er altså sådan her jeg har valgt det skulle stå og jeg håber du får noget ud af det som læser eller absolsut ingenting ikke at det bekymrer mig om du gør da jeg er fløjtende ligeglad med dig som læser egentlig jeg gør bare mit lort eller det passer jo egentlig ikke selvfølgelig tænker jeg på dig som læser men selvfølgelig ikke specifikt i tilblivelsesprocessen men det er fedt at fremstå selvsikker i sit pis og her er det altså det endelige produkt og jeg håber du kan lide eller det gør jeg ikke eller du ved hvad jeg mener

Jeg er et fucking
trainwreck og dine ord
skal være som et
lokomotiv af billeder
gennem min brystkasse af
en forladt banegård

Ingen kommentarer:

Send en kommentar