Jeg drømte jeg åd risengrød på christiania

Der er flere ting jeg kunne
sige om denne søndag denne søndag
men ordene falder
lissom på noget dvask noget koldt det
trækker ude det trækker ud jeg trækker solskin ind
fra gamle kladder på computeren der kunne være
blevet til noget eller ikke en skid jeg skriver bare
noget det er det man gør, man skriver bare noget nogen
læser lortet, læsser lortet med deres billeder jeg
sidder i den her skovmandsskjorte og skriver det her
digt på den her søndag, foråret er blevet koldt
igen og jeg skal bare ud af det her lortehul her tænker jeg
specifikt københavn som næste destination en sten
er tilstedeværende tilværelse i et tilrøget lokale af kvinder
med violette hvaler på hjerte og sådan nogle ting der
ville kraftedeme ikke gøre mig noget men
sådan er man romantisk især på søndage hvor
gud hviler i dit latente potentiale af
noget kæmpe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar