Med karmamund en gylden stund jeg ler
af dine glasbelagte

og sprøjter ung gør himlens læber skam
jeg ser monets palet pensle din krop
enhver galakse fjern og nær er tam
med slag i dunker lungen sommerpop


med stjernestød elskes skoven hvidlig
hun swagger klassiskmagisk rundt i by
i elskovssaft for sygt i morgentid


i mega svedigt torso tørrer du
med tanker der driver sort til
hun swagger klassisk musikalsk ned kold
elastisk i stylter fantastisk
mirakuløs kulørt smager du løs
og hjerteblod der kværner lyst i krig
vi slår døden ihjel med karmaskrig

for ørken sand skal blive mangles vand
jeg tørster som ønskedrøm

jeg går kold som cigar der slukker klart
i nat og mulm og mørkt trofæ er ar.

i søen svæver duer ilt vandhvidt
mod havets puls han støder klit landblid
refleksion i knæ, jeg elsker hendes
du lægger glad mit bryst som bare gud
en kristlig satan udbrød christ som bud



du gnistred' WOW, du er så dejlig tøs
hinandens puls vi tog, vi knepped' blidt
elektrisk elskov buldret, ét var født
i elsken sker en løben tør for hvidt


jeg hungrer efter kærlighedskliché
kloakker spinder rundt rotter i skjul
er himlen sød som sagt bør engle fald


med næven fuld af sommerfugl der snart
i nattens sorte puppe blomstrer klart.

jeg krampes i dit åndedræt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar