Fuck hvor jeg hader geniale mennesker. Kan ikke udstå dem. Pikhoveder. Shit hvor må det være deprimerende hele tiden at være lykkelig. Så skal man sateme have det skidt. Jeg elsker kusse. Ja kusse, ikke fisse, kusse, jeg er gået over til kusse, muligvis vender jeg tilbage. Jeg kan lide min kusse varm, blød og glat. Hvis der ER hård omkring venusbjerget KAN det være sexet, men forvent ikke, at jeg nødvendigvis af dén grund går ned på dig medmindre jeg er virkelig stiv. Feminister skal lukke røven. Jeg har en ting for habbiter. Dårlig vane. Ringenes herre er, og her vil jeg ikke lyde som en nørd, fed nok. Derudover er jeg mere til skæve film. Irreversible var et grusomt mesterværk. Den skal ses igen snart. Jeg tænker på dig engang imellem stadig. Hvad du laver og alt det der pis. Mest på din smukke røv vendt mod mig når jeg er i det humør. Jeg sagde engang til dig du havde en lækker røv og du sagde det ved jeg godt og jeg kunne tænke tak fordi du skider højt på min kompliment men sådan skulle det ikke forstås men jeg er et hypersensitivt røvhul på den måde. Kusse. åh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar