Jeg har ikke flyttet mig siden
middelalderen siger en kvinde
i tresserne fra 1954
jeg kunne virkelig godt slikke dig
selvom du har en tør
humor siger jeg jeg siger
jeg kunne virkelig godt slikke dig
hører du jeg har den her ting med modne
kvinder over 40, jeg ved det ikke
hvad det er, har du cellulitis eller berøringsangst
over for kærlighed rør det mig ikke, jeg skal 
have en nat i din have splitter
nøgen fuldstændig sindssyg
lækkert anskuende dine bryster dine balder
jeg flakker med læberne rundt i byen dine gader
er fyldte med fallossymboler og biler
der vil ind i parkeringskælderen og tænde deres
mørke og forlade dit lys lige efter jeg er
kommet inde i varmen jeg
er en dårlig lytter efter
sex, kan det være mit problem, at du snakker
så røven går efter analsex, nej virkelig
nej, helt ærligt, er du mit
problem nu, virkelig ikke, du kan virkelig
godt lide mig kan jeg se jeg tror det er her
vi siger stop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar