Ja for satan da. I går var det helt off the hook lækkert. I dag har det også været virkelig lækkert, men mere lummert, du ved. Skyet og sådan noget shite. Havde taget en sort trøje på på job, den røg den godt nok af undervejs, som varmen fyrede op.




Det er sjovt det der med interessen for at ville udtrykke sig på en eller anden vis. Som knægt var jeg egentlig bare helt vildt og voldsomt energisk. Spillede fodbold, håndbold, tennis, hvad jeg nu kunne kaste mig ud i. Hvis ikke i den lokale klub, så med drengene i fritiden. Mit kunstblik har jeg nok altid haft, da jeg altid har været en distræt lille fætter som barn, der hvis jeg var optaget af et eller andet, kunne forsvinde helt væk i det uden at nogen overhovedet kunne komme i kontakt med mig. Det var først som 15-årig jeg gik igang med at male abstrakt ekspressionistiske værker, hvor det drev ned af væggene og lærrederne med malerier, der kunne veje op til ti kilo fordi jeg af en eller anden syg grund insisterede på, at de skulle have en vis vægt eller en vis hårdhed i sig for at være eksistensberettigede i mine øjne. En skam jeg aldrig fik taget et billede af mit atelier i min hjemby, min eget gamle værelse hos de gamle, der var plastret til med maling fra gulv til loft. Og der snakker et centimetertykt lag på gulvet. Ret ekstremt, men også en ret fed legeplads. Senere søgte jeg ind på kunstakademiet i Århus, hvilket var hele grunden til jeg flyttede herned. Det er jo hjørringensisk i mit blod, ser du.



Jeg er ked af det med din stalker der, jeg har selv været ude for noget lignende. Eller det har jeg ikke, men jeg har haft en pige, der har puttet fucking blade, fra træer altså, ned i min post og efterladt genbrugsgenstande ved min hoveddør. Man skal bare passe på med at lade psycopaths forelske sig i en. Jeg gider sgu da ikke have sådanne forstyrrede neuroser til at cirkulere i mit liv. Jeg har nok af dem i mit eget hoved;-)



Hold nu kæft. Du kan da sagtens kneppe i 3 timer. Det er pis, det handler slet ikke om kvantiteten for mig i forhold til sex. Jeg vil da langt hellere have en halvt times guddommelighed end 2 timers middelmådig kedelighed. I forhold til min lille sexeskapade med min sex, går den sådan her: I sin tid arbejdede jeg som rengøringsassistent for at kunne finansiere mit ophold på kunstakademiet og havde en skal vi sige MEGET MEGET underholdene chef. Engang fortæller hun mig, at hendes veninde har den her jacuzzi og at hun ville synes det var vildt lækkert og sexet, at blive taget i en jacuzzi. Vi er så ude til et job sammen i midtbyen på et hotel og da vi begge træder ind på hotelværelset og ser, at den er med jacuzzi, spørger hun mig efter 5 minutter: "Skal vi gøre det her?" Jeg tænder for vandet efterfølgende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar