Jeg skriver for tiden. Skriver fortiden frem i lyset. Jeg skriver frem i tiden. Jeg skriver fremtiden. Kom nu frem tid, jubler jeg som en lille dreng. Jeg skriver transcendens. Jeg skriver transcendens på væggene i min lejligheden. Jeg skriver evighed. Jeg tænker på dengang jeg skrev flødebolle på væggen som barn i håb om den ville blive virkelig som i Otto er et næsehorn. Jeg skriver kærlighed under huden. Jeg skriver 'pis' på toilettet. Jeg skriver pis på toilettet. Jeg skriver historie. Jeg skriver hemmelighed på tastaturet. Jeg skriver en hemmelighed på håndryggen.
Jeg skriver bogstaver. Jeg taler frit fra leveren. Jeg skriver frit fra leveren bogstavelig talt. Jeg skrev jeg troede hun var min. Jeg skriver jeg troede hun var min. Jeg troede hun var min. Jeg skriver hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar