brudstykke 1

Der er en pige, der bliver kneppet i den tilstødende bygning. Hun klynker på en japansk måde. Som en voldtægt hun elsker. Jeg er syg, så fuck jer. Jeg nægter at blive konfronteret med alle de ting, jeg ingen chance har for at realisere for øjeblikket. Jeg lytter spændt til voldtægten, mens jeg æder nogle triste efterladenskaber i køleskabet. Manden virker kold, ikke en lyd. Der bliver pludselig stille derinde. Han er muligvis kommet, jeg kan høre fodtrin i bygningen. Enten er hun på vej hjem eller så er han eller noget tredje. Han skal måske købe chokolade, jeg får altid lyst til chokolade efter sex. Chokolade kommer naturligt efter sex, darwinistisk rækkefølge. Efter at chokoladen er fordøjet venter jeg typisk håbefuld på, at en accelererende lort er på vej gennem mit tarmsystem. Det er et celebratorisk moment lige der. Al civilisation suspenderes for fuld smadder. Når jeg har været på toilettet, starter det hele forfra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar