jeg kan ikke rigtig komme over dig ( en sandhed med modifikationer)
jeg skal holde op med at knække fingre, et usympatisk karaktertræk
jeg har lyst til at gøre et eller andet gigantisk der har revolutionerende gennemslagskraft
jeg føler ikke måske jeg går nok ture i skoven
jeg skal mere styr have på min syntaks, røven i vandskorpen og sådan
vi kunne sagtens have kneppet mere end vi gjorde ( jeg tror din sambo synes du larmede når jeg kneppede dig bagfra)
min frygt for døden og min frygt for livet deler et modbydeligt fifty fifty forhold
hvorfor æder jeg ikke flere havregryn, garanteret fordi jeg tilsætter for meget sukker
jeg har en trang til at gabe over mere end jeg kan gribe
jeg vil kunne jonglere med glasskår på tungen mens jeg blæser mel ud af kæften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar