betragtninger (igen)

kafka er ikke ligefrem 
tilbageholdende med handlingsmæssig konsekvens i form 
af kompromisløshed i hans bøger allerede 
efter fire dage er hvad jeg umiddelbart vil kategorisere 
som historiens protagonist K 
totalt og gengældt forelsket 
i en tjenerpige der virker sindssygt impulsiv og 
knepper hovedpersonen efter blot et par timer 
hende tror virkelig godt 
jeg kan lide 

jeg kan ikke finde ud af om nordjylland bare er et offer 
for en kosmisk ekplosion man skal have medlidenhed 
med eller om det fucking bare er et hul en flække 
hvor ingen rammer brydes

jeg er blevet syg til bezzerwizzer 
men håber ikke det udstyrer mig 
med en hovmodig bedrevidenhed 
jeg fucking hader hovmodige mennesker

jeg bryder mig generelt ikke om menneskeracen men
der findes ubeskriveligt fede undtagelser

når jeg falder hvis jeg falder igen 
håber jeg det bliver en altoverskyggende forelskelse og 
jeg får kundalinrejsninger i rygsøjlen hver gang 
jeg kysser hendes fyldige læber og 
vi klæder hinandens nøgenhed på som når 
solen kalder på havet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar