der findes en i stigende grad meningsløs eksistentiel creeping følelse sted, jeg synes helle helle er en milf selvom jeg ikke ved om hun har børn, derudover vil jeg meget gerne skide på ureflekterede eksistenser, men samtidig fastholde at nordjylland er i besiddelse af en ganske særlig art ultramarin hen under aften med en psycho smuk aura

Det mest ærlige
på kloden
er en løgn

jeg læser bukowski og helle
helle
der er ikke så meget bullshit
hun er meget ligetil i sine dialoger
jeg har aldrig snakket med helle helle
hun er kraftedeme en smuk kvinde
jeg har hende 
på facebook og i baghovedet
hun fortæller et eller andet sindssygt banalt om at handle
i supermarkedet
jeg køber det

jeg føler ikke bukowski 
kræver nærmere præsentation
jeg synes det er direkte forfærdeligt
hvilken stereotyp forestilling han er genstand for
om at drikker og knepper og glorificerer det pis
når han efter egne beskrivelser skulle være en gud
til at slikke fisse
det kunne man sagtens anerkende
kratigere ala kafka

jeg siger stadig fucking helle for helle helle, hollar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar