fordi jeg er røvmærkelig dvæler jeg ved den fonetiske sammenhængskraft imellem samtalemotor og saltormortaleog dvæler videre at jeg var en fucking nar til saltormortaler i folkeskolen men til gengæld gav jeg pragtfulde lammere og geniale glidende tacklinger

jeg har tilmed tidligere i retrospekt tænkt hvorfor helvede jeg ikke begærede nogle af mine lærere jeg husker specielt vi havde en vikar der har røvlækker og sagde hun ville sætte sig ved siden af mig hvis jeg ikke holdte kæfte og i dag tænker jeg hold nu kæft hvorfor helvede holdt jeg også min kæft og så havde vi den her tysklærer med gigantiske kødklumper under øjnene jeg tror hun var sød hvis man kendte hende ved siden af folkeskolen men i folkeskolen er alle autoriteter røvhuller eller som mininum betragteligt belastende

jeg ved ikke om jeg skal tro på det med at jay z har solgt sin sjæl til illuminati men tanken skræmmer mig at illuminati har til mål at udradere 90 procent af verdensbefolkningen det fremprovokerer en i forvejen pænt bestialsk dødsangst jeg vader rundt med som kaskelothvaler på mine skuldre

jeg er pisse ligeglad jeg synes medina er sporadisk fed jeg er pisse ligeglad

jeg gør tilsyneladende noget bemærkelsesværdigt med min højre hånd eftersom mennesker omkring mig registrerer det og min psykiater virker hypnotiseret over min højre hånd jeg kan ikke finde ud af om han lægger noget underbevidst i det pis han har desuden en stor tud jeg forestiller mig hvordan han får mindreværdskomplekser over sin tud fordi min er ret velformet

jeg tror virkelig ikke at meditation nogensinde bliver et gangbart alternativ for sublimering af alt det sæd jeg i så fald ikke ville kunne udgyde og tror et eller andet sted at munke må være sindssygt irritable

Ingen kommentarer:

Send en kommentar