Beboet er huset med mennesker hvis møbler har en ganske særlig affektionsværdi. Især har én en rød lampe, der får ekstra opmærksomhed. De ligger sig på sengen og boller med hinanden i missionærstilling og står op PRÆCIS 8 timer efter, læser avisen, besværer sig ikke med morgensex eller andet kedeligt, der kunne bryde skemaet. Eksempelvis skal Michael, der arbejder på kontor, møde klokken 8 og han vil for alt i verden ikke undgå det da det handler om en helt ny papirstype arbejdspladsen tilsyneladende overvejer at sætte i produktion. Jeg ligger og knepper en kvinde, jeg mødte aftenen før i byen, siger farvel efter udløsning, hvorefter hun skrider og jeg falder i søvn. Da jeg vågner går ind og tjekker mig selv ud i spejlet. Jeg ser godt smadret ud. Jeg onanerer og ser en dokumentar på Discovery Channel om homoseksualitet blandt aber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar