Ved Togstationen

Togtrafikken er hårdt ramt i weekenden af forsinkelser og pis og lort DSB ligger og roder med. Jeg sidder i ventesalen og tænker på den smuk krølhåret brunette jeg kneppede fredag på en fremmed sofa hos hendes veninde, mens veninden sov og jeg lagde hånden for hendes mund, så veninden ikke vækkedes. Vi insisterede stærkt på ikke at blive opdaget og næste dag var jeg lige ved at fucke missionen op. Indpakningen til kondomet havde jeg lagt på bordet og i min tømmermændsrus mandede jeg mig op til at pakke det væk og ned i lommen. Senere på dagen får jeg en besked, hvor hun siger veninden sidder ved hendes side da hun vågner, med et lummert smil på læben. Hende jeg kneppede holder masken for veninden, Maja vist nok, og siger til mig, at hun selvfølgelig ikke havde indrømmet en skid. Jeg ånder lettet op af en eller anden grund. Da jeg rækker ned i min lomme efter det tyggegummi jeg havde medbragt hjemmefra, mærkes en plasticsubstans med flydende indhold i og pludselig flasher billeder forbi, jeg synes glemte. Om fredagen har jeg åbenbart efter sexen lagt kondomfætteren i jakkelommen som en del af vores geniale plan. I samme øjeblik jeg mærker det i lommen, får jeg øjenkontakt med en lidt ældre mand omkring 40. Men ærlig talt, så tvivler jeg på han kan se, jeg har haft et gummi, der er skudt i to dage gammel sæd, i lommen. Hvor fanden bliver det tog af?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar