Jeg

Se dog på mig. Er jeg ikke smuk som ind i helvede? Er jeg ikke den blideste mandsperson, du nogensinde har tænkt over kunne eksistere OVERHOVEDET? Altså virkelig, synes du ikke jeg er elskelig? Jeg ved du ville anbringe dit hjerte på mit og lade det banke i takt af vores tanker. Jeg ved det bare. Se på mig. Min hud. Den er perfekt. Det er helt vildt. Har du set mig for helvede? Se på min hud igen. Den er blevet pealet. Er det ikke lækkert? Flyt dig lige. Jeg skal se mig selv i spejlet. Kæft, mand. Har du set noget lignende. Seriøst. Det bliver til noget stort det der. Hold da kæft! Hvis nu vi vader hjem til dig, hvorefter jeg knepper det hvide ud af dine øjne, har du så eventuelt et spejl, hvor jeg kan flexe samtidig og hvor du kan bøje dig forover, så jeg ser mig selv på bedst mulig måde. Det ville virkelig være fedt. Kæft, mand. Sagde jeg jeg godt kunne lide mig? Sagde jeg jeg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar