Københavnerpige



Jeg har en aftale med en smuk veninde fra København. Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal kneppe hende eller om jeg skal kneppe hende eller om jeg skal kneppe hende. Det er i virkeligheden ikke verdens største dilemma. Sidst vi var sammen, var hjemme ved mig. Jeg har stadig de trusser hun glemte i øverste hylde på badeværelselset. Hun er så fucking lækker og jeg kan ikke dy mig for at begrave næsen i trussernes duft. Jeg ved ikke om det gør mig til en weirdo, det gør det sikkert, men det er der jo aldrig nogen, der finder ud af. Hun siger hun laver aftensmad, altså forret, hovedret og dessert, hele svineriet. Jeg har fortalt hende om min kærlighed til mad. Til gengæld har vi ikke snakket så meget om kærlighed. Det pis gider vi kraftededeme ikke rode os ud i.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar