kontradiktion kontra kontradiktion er selvselvmodsigende





jeg har en forskruet hjerne med 10.000 løstsiddende møtrikker




jeg drømmer om katte og kærlighed og allermest sidstnævnte




jeg har det skidt efter en bytur udskidt i min samvittighed




jeg ligger ikke under for overhængende farer




der er noget smukt over ordet ordet eller noget




jeg har det ikke godt med fred, jeg er mere til Vietnam i hjertet




et menneske kan maksimum have 3 tanker simultant




jeg lå engang 9 måneder i kammer og er i dag uhyggeligt klaustrofobisk




hvis jeg skulle vælge mellem alt eller noget ville jeg ikke vælge noget af det




jeg så engang en doven kollibri baske 5 gange i sekundet




der er intet som den første gang.




jeg har ikke noget at skulle have sagt




jeg hører mi




Ingen kommentarer:

Send en kommentar