Jeg sidder bare her



Hmm. Well. Okay. Så. Lad os gøre det her. Jeg sidder på en bænk. Tomt. Af mennesker. Så langt øjet rækker. Ind i dit hjerte. Jeg forestiller mig. Jeg sidder på en bænk. Det er sådan noget. Fantasien kan. Jeg lytter til Jørgen Leth. Vi Sidder Bare Her. Smukt. Kraftedeme. Stemmen. Stemningen. Trafik. Men den er der ikke. Jeg er et trafikeret. Menneske. Lysbobler. Kraftedeme. Rigt. Elektroniske glasrør. For satan. Fuldstændig. Havn. Månespor. Sætter sig. Jeg sætter mig. Tilrette. I livet. Her er. Blødt. Kraftedeme.


2 kommentarer:

  1. Linjeskiftet er ikke på plads i denne grundet den begrænsede linjelængde.

    SvarSlet
  2. Mm. Jørgen Leth. Kan få selv argurkesalat til at lyde både poetisk og sexet.

    Spændende at læse de associationer, der opstår hos andre ved at lytte til den dejlige, gamle mand.

    SvarSlet