Den f[rste aften vi m[dtes var dine forventninger ligesç nedtonede som mine. Mit t[j var tilstrëkkeligt afdëmpet med en Tuborg i h[jre og et forberedt hçndtrzk i venstre. Lige prëcis d=en aften havde jeg ikke en skid at give mig til. Okaz jeg fçr det til at lzde eksklusivt. Sagen er, at min sommer var en fucking d[dsejler. En man ikke ville kaste redningsvesten efter. Hver dag var ikke ligefrem en f[dselsdag, men i aften stod den da pç en form for fejren. Kontakten opstod pç nettet og ingen af os var sznderligt interesserede i hinanden. Vi talte meget forbi hinanden du ved. Og tzdeligvis fattede hun ikke en bjëlde af min sorte humor, jeg jo sznes var genial og stadig sznes. men da vi sç endelig m[dtes, kunne det ikke vëre anderledes. Jeg drak mig i hegnet i Turborgene og endte hjemme i hendes seng hvor hun sç s[dt foreslog mig at crashe. Nëste morgen var jeg ramt. Vi tilbragte to hele d[gn sammen, hvilket virkelig var et unikum for mig at6 g[re med nogen som helst kvinde. Men det gjorde. Og jeg fortrzder ikke det mindste af alle de dage vi var sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar