Jeg er en cocksucker, der ikke kender stopklodser
En evig stjerne cirkulerende i atmosfæren uden synssans
kun intuition efter kvindelig intuition for kærlighed gør blind
ja jeg kender kun evige kommaer, ingen punktummer, basta
og det kommer af de blomster jeg har i lommerne
der blomstrer ved non-stop kærlighed og besværlig
bedrøvelighed røvet i mit hjerte, der er røv og nøgler
efter kvinder har været der og tro mig det har de tusinde
gange tusind gange og min tankegang er efterhånden spraglet
af at være væk i jer og hvad er kærlighed uden ondskab
og hvad er livet uden paradokser og ambivalente balancer
og hvad fanden er chancen uden risiko, jeg gnistrer, blitzer, hæver
stemmen og standarden, sænker skyerne personligt ned til jer
jeg er kun midlertidigt i livet ligesom jer, så dø med hjertet
i behold udenpå tøjet nærmest springende ud af knoglen
som det smukkeste dådyr du nogensinde har set i skoven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar