Jeg Består Af En Million Diamanter Og Ligeså Mange Sten




Jeg er til tider glad som delfin på enforfin
Jeg er til tider smadret på litium, et faderkompleks
som mininum
Jeg er en kamæleon såmænd bum bum
Jeg er kat den ene dag den anden en anden
Jeg er en kanon eksistens, som om
Jeg er en summen om sommmeren, min ven
Jeg er en tændt vinternat på coke, betændt
Jeg er et anholdt ecstasyhjerte, betjent
Jeg er en lunken testosteronsalkoholiker alligevel, hold igen
jeg er en smuk ung charmetrold med adrenalin i din kamin
Jeg er et bombardement af beatboxes af knock-outs i dit solar plexus
Jeg er et hekseskud af hidtil aldrig sete dimensioner
Jeg er en eksorbitant ko bestående af mononukleose
jeg er et stjerneskud af hjerteblod, der ekspanderer alverdens mod



Ingen kommentarer:

Send en kommentar