jeg drømte at jeg havde sex med x. eller vi forsøgte. min pik var kæmpe stor og sindssygt lang. jeg forsøgte at penetrere hende, denne velkendte kvinde af mig, men vi droppede det. hun kunne sidde på min pik som en barstol, brugte pikhovedet som sæde. alle lagnerne var fuldstændigt gennemblødte af blod. vi smilede bare til hinanden da jeg ikke kunne stikke min gigantiske pik op i hende. vi var begge skuffede over ikke at kunne gennemføre sexen, men samtidig lettede over, at det ikke ville problematisere vores forhold, at vi pludselig skulle have sex, når nu vi var så gode venner. hun har børn og er i et forhold. jeg har ingen og har tom sex. efterfølgende begynder vi så på at indrette den her lagerhal, hvor vi tilsyneladende skulle have haft sexen. hun starter med at sprede guirlander rundt omkring i bygning, vikler alting ind i lort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar