Du snakker ind i fremtiden og
jeg griber dit nu det
kan ikke siges bedre

jeg griber dit fald som et kald sneen er
skarp i solen
der er ting jeg vil sige dig
på en december
krystallisk facon

min skjorte er strøget
jeg vil bo i København rundt
om sortedammen
i et hul med masser lys jeg vil jeg møde
transseksuelle
i ultraviolet tøj og hjemløse
katte
det bliver for vildt

jeg vil have ni liv
og i næste
vil jeg være dit

jeg har krøllede ord på hjerte
om glatbarberede digte du har
det på samme måde af
og til

jeg har tusind ting jeg gerne vil
jeg har tusind ting jeg gerne vil
sige

jeg vil rejse jorden rundt på
et statsbibliotek
og i en piges psykedeliske 
pupiller

det gør ikke noget jeg ikke når
halvdelen
når dybet rammes

jeg har intet
jeg skal nå
jeg har alt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar