sidder og stener youtube som det røvhul
jeg er som det røvhul jeg er stener jeg digte
fra først i firserne, sidst i firserne og sidst i
nullerne Theis Ørntoft er meget cool lidt
døsig halvkedelig men jeg køber ham det
gør jeg sgu da tidligere så jeg den her video
med Morti Vizki hvor han siger med smil
at kærlighed er det rareste af alt og det
kan man ikke sige så meget til og han smiler
afsluttende til intervieweren journalisten whatever
der heller ikke ved hvad han mere skal sige
jeg æder den her bøtte tun og tænker på et
blåt hav dine pupiller i storbyen fisse hovedsageligt
fisse og jeg er ikke engang synderligt liderlig i dag
så kan man spørge sig selv hvor mit fokus ligger ikke
at det er et mysterium at jeg kan lide spraglede
hofteholdere opløst i tid og surrealistiske
revolutionære samfund der ætser fortiden væk men
jeg er også virkelig godt blæst og det er som om
stormen har lagt sig siden i går jeg har smadret
min skabslåge i arrigskab kommet til at hælde op
vaskemiddel på mit komfur og kyllingekød
smager ad helvede til med sæbe nu skal jeg også
tage mig sammen nu skal jeg altså simpelthen tage
min røv sammen ligefrem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar