Jeg er sub-lim, transcendentalt kult-ur / jeg iskold som Putin / assasinerer dig verbalt / og går i dybden som en subkultur / jeg rocker den her popkultur like a motherfucker, brother som stuffer jeg min cock i en motherfucker af en smuk
kvindefigur i hot leather / når du drønmmer sover du på mine ord / jeg stopfodrer dig med mord på den måde / med killerlinjer fra mit ordforråd jeg en gåde/ en gade/ en gyde / der planter planeter dit bryst som trøst / for din røst ikke brænder igennem
som min der hugger gennem havet / som harpuner med blodlyst / jeg er kuk kuk og fucked up med min cock cock / en looney tune soon to be continued i din gudsforladte kommun' / jeg spytter ekstraterrestrial shit som en alien du virkelig gerne vil lukke ind i din lejlighed / jeg tager dig ud som en beatboksende kikcboksers smadren næven i mavesæk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar