Traditionel

Jeg er en traditionel mand
med en traditionel tøjstil
Jeg skriver ultra traditionelle digte
dyrker traditionel sex med
traditionelle kvinder.
Jeg fejrer fødselsdag
og jul på traditionel vis
spiser traditionel mad
dag ind og dag ud.
Jeg blev født
på et traditionelt hospital
side om side med andre
traditionelle børn og jeg forsikrer
dig om at min fader i særdeleshed
er traditionel og min moder
ligeledes. Jeg vil leve
et traditionelt liv
til den dag jeg dør og
når jeg gør vil der blive sunget
yderst traditionelle sange
til ceremonien
foranlediget af traditionelt
røde roser og holdt
traditionelle taler
hvor folk vil græde og kondolere
traditionelt. Og når jeg nedsænkes i graven
vil der derpå smides verdens mest
traditionelle jord, der engang genopstår
som en plante i en vindueskarm
i en traditionel dagligstue
hvorfra traditionelle
mennesker vil passere forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar