Konversation går henover bordet til familiefesten konversationer
har gået forbi mit hoved siden tidernes morgen, small-talk
er fucked up i min bog jeg spiller på liderlighed jeg spiller på min pik 
fordi jeg ved den giver gevinst hver gang jeg spiller på sort for rød
repræsenterer kærlighed og hvad fanden skal jeg med kærlighed
så vi sluger hinandens drømme så vi slukker hinandens tørst og tænder
en ny mens glasset forbliver tomt til evig tid jeg ville ønske du elskede
nylon jeg kunne være en bankrøver der stjal dit hjerte og spermede
ud over dine kasser du kunne kvittere med sadistiske kommentarer
og få smæk på dine sexede røvbalder vi har tusind urer der tikker blodet
jeg går kraftedeme ikke glip af noget klokken er mange vores kys er et
sansebombardement vores eksperimenteren et laboratorium i himlen
når vi knækkede på vej fra hinanden blæser mod horisonten i en ambulance

Ingen kommentarer:

Send en kommentar