Har du som jeg også lyst til at kaste hele fucking svineriet overbord fordi det sejler som et dødt hav. Klaske blodet i smasken og håbe på du for satan da vågner snart fra denne evighedssøvn. Har du fortrængt alt lort og sidder du og er ligeså forpulet til at lukke op og skide i. Føler du dig som en krage på et tag, der skider ned i eksistensens skorsten og brændeovnen er dit eget fucking hjerneskalsmekaniske programmerede samfundshysteri. Sidder du som jeg også i lort til halsen, ville ønske du levede i et andet årtusinde, hvor standarderne hvor eksistentialisme var anderledes. Hvor man for helvede bare kunne være hjemløs og så var man for helvede hjemløs og ingen bekymrede sig om dig eller sparkede til dig i en brandert. Har du lyst til at tage en forpulet pistol og smaske ind i kæften som tog du din egen pik til roden og blæse dig selv bagover med patroner? Jeg kan ikke se, hvad fanden jeg skal bruge det her liv til. hvad er konstruktivt i tilværelsen? Hvad sidder jeg for SAAAAAAATAN HER OG SKRIVER OM DET FOR!. Folk er ligeglade med dit lort, din fucking idiot. Mindreværdskomplekserne der skriger som sultne kællinger i gaderne. Mine fucking arm, der snart falder af. Nogle mennesker kan distrahere sig selv med ambitioner og jobs og sådan noget shit. Det er kraftedeme ikke for mig. DET ER KRAFTEDEME IKKE FOR MIG!Hvad fanden har i gang i. Hvad fanden JEG JEG JEG JEG JEG JEG JEG JEG JEG JEG gang i. Om jeg fatter det moderne menneske. Om jeg fatter dets projektioner. Jo det gør jeg jo. Jeg er selv en eksplosion. Hvad jeg i virkeligheden ville skrive var aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Fucking kærligheden. Fucking ludere. Fucking præsidenter. Fucking gråd. Min fucking manglende genialitet. Min far er maniodepressiv, men for satan jeg fik ikke den geniale del, så fuck dig selv. hvorfor skal dette liv være så pisse forskruet. Jeg elsker kun mig selv. Et menneske skal bedømmes på, hvordan han er i pressede situationerr. Jeg er pisse ligeglad med alle andre i det her univers. Jeg tænker kun på mig selv. hele tiden. jeg vil ikke retfærdiggøre det. Jeg er et svin. Et kæmpe svin. Jeg vil skide højt og helligt på kærlighed. Jeg elskede en smuk kvinde for nogle år siden, men hvad fanden når jeg alligevel tænker på andre kvinder samtidig og min rastløshed hiver mig i benet som et lille barn, der skal have sutteflaske eller har tabt sin fucking sut. FUCK DIG. JEG SIGER FUCK DIG. DU SKAL TAGE DET PERSONLIGT. DIT FUCKING SVIN, JEG ER FUCKING UDE OG SKIDE. KAN DU FATTE DET. FÅ DET IND. JEG SKRIGER IKKE PÅ HJÆLP. JEG ER KOLD. INGEN KAN HJÆLPE MIG. FAT DET. FUCKING IDIOTER. HELE VERDEN ER EN SINDSSYGEANSTALT OG JEG LUKKER SNART NED FOR LORTET. BLÆSER UD AF MIN SPÆNDETRØJE SOM EN ANDEN HOUDINI, DIT SVIN. JEG ER KOOOOOOOOOOOOOLD. FUCKING KOLD I RØVEN. FÅ DET IND. JEG ER GUD. JEG VILLE ØNSKE JEG VAR. JEG ER. FUCK KÆRLIGHED. FUCK SEX. FUCK DET HELE. TROR DU IKKE JEG ER PISSEFORPULETFUCKINGSHITKRAFTEDEME LIIIIIGEGLAAAAD, DIT SMÅBORGERLIGE SVIN. HVAD FANDEN ER DER GALT MED DIG: HVAD FANDEN ER DER GALT MED DIG. HVAD FANDEN ER DER GALT MED MIG???? HVAD FANDEN ER DER GALT MED MIIIIIIIIIIIIIG??????????????????????????????????????????????????????????????? dit fucking svin I fucking svin amerikanske præsidenter hele svineriet fucking psykopater, jeg er psykopaten??????????? I ER verdens psykopater. så fuck jer. så fuck det hele. fuck det hele. fuck jer røvhuller. fucking røvhuller. fucking røvhuller. så fuck jer fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck. det her sted er ikke for pussies. forpulede svin. fuck svin. fy for satan. fy. for. saaaaaaaaaaaaatan. fuck nu af jeg hader al menneskelighed civilisation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar