Jeg har ingen forfængelighed. Jeg er dybt begravet
i rastløsthed. Jeg er fucking forudsigelig. Jeg er lid-
erlig. Jeg er ærlig. Jeg er patologisk ærlig. Jeg
er eksorbitant arrogangt, eklatant elegant, et pragtfuldendt
pragteksemplar, et spektakulært vokabularium af velartikuleret
blod, en pussyblocker, en nonstopper, en fucking what-notter
en ustoppelig hotshotter, et smukt fjæs af en cocksucker i et
propfyldt bæger uden kopholder, en moderknepper
en moderkage badet i blod og spyt, en bowler uden hat
der striker dig i undergulvet og går igennem taget
med god smag og planter galakser der vil cirkulere
mageløst om din kæft til du savler og bør bruge hagesmæk, skal
vi dyrke noget kærlighed, baby, skal, vi dyrke noget sex, skal vi
kneppe som kaniner på bløde tæpper ved kaminer, skal vi stirre
hinandens død i øjnene, skal vi slå tiden ihjel med solen der brister
i stråler der ud af himlens vælving, være et væsen klæbrigt sat
sammen af hvad vi er i kraft af hinanden, skal jeg bide sandheden i
mig og konkludere du er, hvad der løber i mig, ikke mig, ikke mig
for guds skyld

Ingen kommentarer:

Send en kommentar