Den eneste lyd jeg hører, er en svag summen fra en defekt lampe jeg har hængende over køkkenvasken. Hultertilbulterlyde fra larmende naboer. min mave der knurrer, overboen der knepper og ellers tasterne på tastaturet. Jeg glemmer det med at drikke. Hælder et kæmpe krus op og tømmer det hurtigt. Tilfredstillelsen af tørstslukkelse minder utroligt meget om orgasmen. Fantastisk de sekunder den står på og så alligevel alt for kortvarig. Jeg smider tøjet i ophobede bunker rundt langs med sengen, strømperne slutter jeg af med og kyler hen på tørrestativet. Temperaturen på radiatoren er skruet i vejret og jeg går kold nøgen i min seng. I morgen står jeg op, går på arbejde, gentager 99 procents samme procedure som gårdsdagen. Forskellen bliver et ikke helt så trist og kedeligt aftenmåltid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar