Jeg sætter mig diskret og cool i nummer 18 klokken 16 ind mod byen. Står af og står på nummer 14 mod Århus Nord. Der ligger et, hvad skal vi sige, skandinavisk område på den strækning. Jeg passerer fx Norgesgade og andre dansk-norsk-svensk-klingende vejnavne. Mit stop hedder Stockholmsgade og da jeg er hoppet af, følger jeg vejen i samme retning som bussen. Kan efter et stykke tid allerede mærke jeg er gået for langt. I et kryds krydser en ringvej, hvilket tyder på jeg må tilbage, så jeg tilspørger en jævnaldrende pige om, hvor i nærheden Kalmargade ligger. Hun gestikulerer tilbage, hvor jeg kommer fra og peger den bestemte vej ud i forhold til nogle bygninger, der ligger tæt op ad. Først skal jeg ind ad Malmøgade og derefter dreje af til højre lidt længere oppe. Sagen er, at jeg skal forhøre mig hos en kvinde jeg kneppede nogle weekender siden, om hun har den kønssygdom, hun mistænker sig selv for at have. Jeg tænkte tak for du lod dig kneppe og undlod at fortælle mig en skid om din situation. Hun siger selvfølgelig bare, at jeg selv har et ansvar om at beskytte mig og sådan noget fucking vrøvl kvinder konstant fyrer af da jeg indirekte indikerer, at hun er en møgkælling. Nå, men hun er heldigvis sygdomsfri og jeg er frikendt. Jeg jubler indvendigt da hun fortæller nyheden og kan tydeligt se det i mit blik, men vi gider ikke vade i smalltalk eller det, der ligner, så jeg er ude nærmest før jeg kom. Jeg tager en bus tilbage mod Friheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar